Oplæg om content, storytelling og storydoing
Er I flere der gerne vil være klogere på, hvad storytelling og storydoing er...og hvordan I kan bruge det i jeres virksomhed. Eller har I lyst til at få serveret mere end 100 idéer til content på jeres sociale medier? Så book mig til et oplæg...
Den gode historie - og 100 andre vinkler til at skabe content
Dit indhold skal være relevant og have værdi for målgruppen og for din virksomhed. Få idéer til at skabe indhold på dine platforme - om det er SoMe, nyhedsbreve eller blogs.
- Få styr på din kernefortælling, og server din unikke historie for kunderne
- Hvem er din målgruppe? Ram plet med dit content
- Kunderejsen i din virksomhed - kan den skabe gode historier
- Hvad er formålet med dit content? Skal det sælge, informere eller noget helt tredje
- Lav en contentplan og strukturer dit indhold
- Afsæt tid
Fra storytelling til storydoing
Storytelling handler om at SKABE en fortælling – Storydoing handler om at VÆRE fortællingen. Vil du blive bedre til at fastholde dine kunder og følgeres opmærksomhed og gøre dem mere loyale?
Storydoing handler om at være fortællingen og samle kundernes og virksomhedens branding i ét.
Du bliver præsenteret for en række virksomhedscases samt forskellige værktøjer til at få den gode idé til events, kreative koncepter og til hvordan du kan skille dig ud fra dine konkurrenter.
Bliv klogere på:
- Hvordan du involverer kunderne direkte i dit brands aktiviteter
- Hvordan du involverer dine kunder i konkrete oplevelser, så de skaber deres egne minder og historier
- Hvordan personlig interaktion mellem brandet og kunden kan styrke loyaliteten og tilknytningen.
Vi skal ikke bare fortælle historier. Vi skal skabe dem.
"Storytelling handler om at skabe en fortælling; Storydoing handler altså om at være fortællingen".