Kundens rejse gennem butikken
- oplevelsesbaseret forretningsudvikling
Ofte har kunden kun fokus på pris, pris og pris. Det kræver derfor nye parametre, at få dem til at fokusere på andre vinkler. Men hvordan skaber du en god oplevelse for kunden? Hvordan giver du dem en oplevelse og en følelse af, at få mere end de betaler for? Hvordan adskiller du dig fra konkurrenten?
Tag IDlaboratoriet med på kundens rejse gennem butikken. Vi starter med at skabe et overblik over kundens "touchpoints" - hvordan oplever de jer, før, under og efter købet. Vi prøver at se det hele med kundens øjne, og så tager vi pulsen på, hvordan kunderne oplever hjemmesiden, annoncen, receptionisten, servicen, fakturaen og det lille "ekstra", som giver en god oplevelse.
Vi får tjek på kommunikationen, salget, servicen og den røde tråd, så kunderne finder dig, vælger dig, OG kommer igen.
“80% af adspurgte virksomheder mener, at de giver gode oplevelser til kunden, mens kun 8 % af kunderne mener, de får en god oplevelse”
Iflg. Harward Business Reward